piątek, 9 listopada 2012


Serdecznie dziękuję Primes oraz Rogaczkom Kosmetycznym za zaproszenie do zabawy:) 
Jest mi bardzo bardzo miło :):):)
Zapraszam wszystkich do odwiedzania ich blogów.

Krótko o zasadach:
Nagroda przyznawana jest przez blogerki blogom o mniejszej ilości obserwatorów. 
To daje szansę na rozpowszechnienie mniej znanych, co nie znaczy mniej ciekawych miejsc w sieci. 
Zasady są proste: osoba nominująca zadaje ci 11 pytań, na które odpowiadasz. 
Następnie zadajesz 11 pytań kolejnym osobom, informując je o tym :)

Moje odpowiedzi na pytania Primes:

1. Ptasie mleczko wedlowskie czy z Milki? ---      MilkaLKA!:)
2Avon czy Oriflame? ---     Oriflame
3. Oko z kreską eyelinerem, czy bez? ---   z kreską
4. Telefon dotykowy czy normalny?  ---   normalny
5. Zakupy przez internet czy tradycyjnie?  ---  tradycyjne
6. Komedie czy horrory? ---   komedie
7. Prostownica czy lokówka?   ---   lokówka
8. Paznokcie w ostrych czy stonowanych kolorach?  ---      w ostrych kolorach
9. Wolisz być kierowcą czy pasażerem? ---   kierowcą
10. Kawa na ciepło czy mrożona? ---    na ciepło
11. Masło czy margaryna?:D  ---  masło


I odpowiedzi na pytania Rogaczek Kosmetycznych:

1. peeling czy ostra gąbka?  ---  peeling
2. zakupy z siostrą/koleżanką/mamą czy solo?  ---  solo

3. krem nawilżający czy matujący?  ---  nawilżający

4. książka czy film?  ---  książka
5. włosy długie czy krótkie?  ---  długie
6. treściwe masło do ciała czy lżejszy balsam?  ---  masełko
7. kosmetyki naturalne czy z dodatkiem dobroczynnej chemii?  ---  naturalne
8. odzywka czy maska?  ---  maska
9. mocniej podkreślone oczy czy usta?  ---  oczy

10. jeden lakier do paznokci czy kolorystyczne szaleństwo?  ---  jeden lakier
11. drogeria stacjonarna czy zakupy w internecie?  ---  drogeria stacjonarna


Moje pytania:
1. szybki prysznic czy długa kąpiel?
2. czekolada mleczna czy gorzka?
3. szalone imprezy czy leniuchowanie w domu?
4. szminka czy błyszczyk?
5. poranki czy wieczory?
6. elfy, wampiry czy czarodzieje? a może coś zupełnie innego?:)
7. czipsy czy ciasteczka owsiane?
8. sukienka czy spódnica?
9. filmy czy seriale?
10. deser czy danie główne?
11. kawa czy herbata?


Kieruję je do:


6 komentarzy:

  1. fajnie, że odpowiedziałaś na moje pytania:) cieszę się, że nie tylko ja jestem za normalnymi telefonami:D mam nadzieję, że w przyszłości nie będą produkować samych telefonów dotykowych, dla mnie są one mało praktyczne:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też. Uważam to za niepotrzebny bajer. Wciąż pamiętam mojego szefa z dużymi uszami, który za każdym razem przykładając do nich telefon niechcący się rozłączał:D

      Usuń
  2. bardzo fajne pytania,
    zapraszam do mnie, wspierajmy się! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dziękuje za nominację, już odpowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://lala-roz.blogspot.com/2012/11/nominacja-do-liebster-award-jest.html ależ proszę! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne wymyslilaś pytanie, szczegolnie przypadlo mi do gustu to o wampirach i czarownicach ! ;) Powinna byc dodatkowa zasada w tym Tagu, ze odpowiadamy tez na swoje pytania, byloby ciekawiej jeszcze ;))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz