wtorek, 15 października 2013

Jesienne inspiracje




Cześć Wszystkim!:)
Póki mamy całkiem ładną i przyjemną jesień staram się spędzać jak najwięcej czasu na świeżym powietrzu, a nie siedzieć przed komputerem:D Dlatego znowu jest mnie tutaj mniej. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje tegoroczne jesienne dekoracje wokół domu. Miłego oglądania:)



Wszystkie dynie i tykwy pochodzą z mojego ogródka, wyjątkowo w tym roku obrodziły:)
Miałam ich tak dużo, że udekorowałam nimi cały dom:D najbardziej podobają mi się dekoracje na oknach, widoczne również od wewnątrz:)





W tym roku obrodziły również gruszki, gałęzie się pod nimi uginają:)



A Wy jakie dekoracje robicie na jesień?:)
kreska







5 komentarzy:

  1. oczywiście DUŻO dyń :D nie omieszkam powycinać cudów i wstawić lampionów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm..uwieelbiam gruszki.< a dynie wyglądają prześlicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądają te dynie w oknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :) ekstra dynie :D
    U mnie w domu zawitały suche gałązki traw jako ozdoba ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz